Messuosastot kuntoon!
Messut ovat merkittävä osa monen yrityksen kasvutarinaa – siellä tuodaan omaa osaamista esiin tuhansien ihmisten edessä. Varsinkin aloittelevalle yrittäjälle ensimmäiset messut saattavat tuntua jännittäviltä ja jopa stressaavilta, sillä messuosaston kokoamiseen kuuluu monta eri komponenttia, joiden tulee osua kohdalleen. Me Haipilla haluamme helpottaa työtäsi edes piirun verran, jotta sinä voit nauttia ikimuistoisesta merkkipaalusta yrityksesi matkalla kohti menestystä.
Yrityksesi on näytelmä, messuosasto sen lavasteet
Messuosasto toimii oman yrityksesi tavoitteiden tukena. Erilaiset messuseinät, -pöydät ja -tiskit ovat messuosastojen peruselementtejä, joista jokainen yrittäjä voi räätälöidä omanlaisensa kokonaisuuden. Visuaalisuus on messuosastolle kaikki kaikessa, sillä yksinomaan se houkuttaa jo valtavan määrän messukävijöitä ihmettelemään yrityksesi aikaansaannoksia. Mielenkiintoinen messuosasto houkuttelee uusia asiakkaita pisteellesi kuin kärpäsiä – lopusta huolehdit sinä!
Millainen on hyvä messuosasto?
Ennen kaikkea, hyvä messuosasto on sellainen, joka kuvastaa sinun yritystäsi. Koolla ei varsinaisesti ole väliä, mikäli messuosasto on onnistuttu muilla tavoin rikastuttamaan kiinnostavilla komponenteilla. Pienikin osasto voi olla varsin tehokas messupiste, jonne kävijät saapuvat tutustumaan yritykseen sekä sen tarjoamiin tuotteisiin ja palveluihin.
Tärkeää on myös huomioida messuosaston sopivuus brändin muuhun markkinointiviestintään – täsmäävätkö värit, logot ja muu estetiikka yrityksen aiemmin käyttämään materiaaliin? Yhtenäinen yritysilme kaikessa markkinointiviestinnässä tehostaa brändin tunnistettavuutta ja muistettavuutta. Parhaassa tapauksessa messukävijät näkevät jo kaukaa yhden silmäyksen jälkeen, kenen ständistä on kyse. Panosta siis eheän visuaalisen kokonaisuuden luomiseen ennemmin kuin messujen suurimman osaston haalimiseen.
Millaisia messutuotteita minun kannattaa hankkia?
Itse messuosasto koostuu messurakenteista sekä printistä. Mainostoimistomme graafinen suunnittelija auttaa yritystäsi suunnittelemaan parhaimman mahdollisen messukokonaisuuden pienintä yksityiskohtaa myöten. Messujen vakiokalusteiksi nousseet roll-up -mainokset ovat tehokas ja edullinen tapa ehostaa messuosastoasi, mutta valikoimistamme löytyy paljon muitakin mainoskikkoja.
Messukankaat
Seinälle ripustettavat kangasjulisteet ovat näyttäviä ja ennen kaikkea isoja. Nämä takuuvarmasti kiinnittävät messukävijöiden huomion.
Digitaalinen grafiikka
Messuilla näkee entistä enemmän myös digitaalista grafiikkaa esimerkiksi television tai tietokoneen ruuduilla. Digitaalinen taideteos on myös helppo siirtää laitteelta toiselle, ja voit esitellä mainostasi vaikkapa tabletin avulla potentiaalisille asiakkaillesi.
Sosiaalisen median sisällöntuotanto
Some on merkittävä osa jokaisen tapahtuman markkinointia – eivätkä messut ole poikkeus! Koska Instagram tarinan lisääminen ei ole useimman yrittäjän ensisijainen huolenaihe hektisen messupäivän aikana, voit ulkoistaa sosiaalisen median sisällöntuotannon ammattilaiselle messujen ajaksi.
Esitteet
Vihko tai haitari, me hoidamme ne! Esite on kustannustehokas tapa välittää informaatiota yrityksestäsi ja sen tarjoamista tuotteista ja palveluista messukävijöille, vaikkeivat he jäisikään pitkäksi aikaa vierailemaan osastollasi. Esitteen voi lukea myöhemmin vaikka kahvikupposen äärellä!
Käyntikortit
Jokainen onnistunut asiakastapaaminen päättyy käyntikorttien vaihtamiseen. Mainostoimistomme suunnittelee ja toteuttaa käyntikortit vaikka jokaiselle yrityksen työntekijälle!
- Omaamme vankkaa kokemusta eri toimialojen yrityksistä.
- Haluamme jakaa luovat ideamme sinun kanssasi.
- Tarjoamme rentoa ja rehtiä palvelua.