Mikä on Google Analytics?
Mikä on Google Analytics? Millaista dataa sillä saa kerättyä? Kuinka yritykseni hyötyy Google Analyticsin käyttämisestä?
Analytiikkatyökalut ovat digimarkkinoijan paras ystävä, sillä niiden avulla saat selville rahan arvoista tietoa asiakkaistasi. Verkkosivuilta saatavan datan analysointiin on luotu lukuisia eri työkaluja, joista yksi suosituimmista on Google Analytics. Yritykset voivat Google Analyticsin avulla veloituksetta seurata verkkosivujensa kävijämääriä, mutta ennen kaikkea työkalu auttaa yrityksiä ymmärtämään, miten kävijät saapuvat verkkosivustolle, mitä he siellä tekevät, kauanko he siellä viipyvät ja miten heidän käyntinsä vaikuttavat yrityksen liiketoimintaan.
Palvelu tarjoaa yrityksille myös mahdollisuuden kerätä arvokasta dataa ja seurata erilaisia tietoja kävijöistään, kuten heidän ikäänsä, asuinmaataan tai kielitaitoaan. Kaikki tämä data auttaa yrityksiä rajaamaan kohderyhmäänsä ja tuottamaan entistä kohdennetumpaa markkinointia. Verkkosivuilta saatava tieto ja sen analysointi ovat merkittävä osa jokaisen modernin yrityksen markkinointistrategiaa, sillä dataa analysoimalla markkinointitiimi saa konkreettista tietoa potentiaalisten asiakkaiden verkkokäyttäytymisestä. Näin yritys voi kehittää verkkosivujaan tarpeen mukaan ja parantaa asiakkaidensa käyttökokemuksia.
Google Analyticsin hyödyt
- Helppokäyttöinen
- Seuraa verkkosivujesi liikennettä
- Analysoi kävijöiden verkkokäyttäytymistä
- Tarjoaa valmiita dataraportteja verkkosivuiltasi
- Parantaa verkkosivujasi
- Auttaa luomaan tehokkaampaa markkinointia
- Segmentoi vierailijat tehokkaasti
- Parantaa SEO:ta ja sisältömarkkinointiasi
- Auttaa ymmärtämään kohderyhmääsi paremmin
- eCommerce analysointityökalu
- Seuraa tavoitteitasi
- Löytää oikeat alustat markkinoinnillesi
- Uusia ideoita yrityksesi tulevaisuudelle
- Omaamme vankkaa kokemusta eri toimialojen yrityksistä.
- Haluamme jakaa luovat ideamme sinun kanssasi.
- Tarjoamme rentoa ja rehtiä palvelua.