Graafinen suunnittelu
Visuaalisella ilmeellä pääset suoraan vaikuttamaan yrityksesi brändäämiseen. Uniikki ja tehokas brändi ei vain erota yritystäsi kilpailijoista, vaan se toimii myös takuuna asiakkaille laadukkaista tuotteista ja palveluista. Tuotteiden, kotisivujen ja tarjoamiesi palveluiden ulkoasuun panostamalla luot asiakkaalle mielikuvan yrityksestäsi kokonaisuutena. Koska markkinoinnissa on pohjimmiltaan kyse mielikuvista, graafinen suunnittelu tulee tarpeeseen jokaisen tuotteen, yrityksen ja palvelun kohdalla. Millaisia tunteita sinä haluat asiakkaissa herättää?
Graafiset suunnittelijamme vastaavat nimensä mukaisesti visuaalisen suunnitelman laatimisesta. Tähän sisältyy värikartan ja typografian valinta sekä tarkkaan harkittu sommittelu. Tiimissämme työskentelee luovaa porukkaa, jolta ei nuoresta iästään huolimatta puutu kokemusta. Visuaaliseen mediaan harjaantuneet silmäparimme seuraavat jatkuvasti uusien trendien syntymistä ja pysyvät ajan hermolla alati muuttuvista markkinointitekniikoista. Työskentelemme markkinoinnin eri alustoilla, jonka ansiosta saat tilattua meiltä ammattitaitoisesti tuotetut mainokset mihin vain.
Me Haipilla tarjoamme asiantuntijuutta muun muassa:
- Brändisuunnittelu
- Esitteet
- Julkisivuteippaukset
- Logosuunnittelu
- Painotuotteet
- Pakkaussuunnittelu
- Taitto
- Yritysilmeen suunnittelu
Mihin saatan tarvita graafista suunnittelua?
Se on fakta, että me ihmiset pidämme kuvien katselusta. Meidät on opetettu pienistä lapsista saakka tulkitsemaan visuaalisesta materiaalista viestejä, tunteita ja merkityksiä, jotka on jätetty syystä tai toisesta sanomatta. Niinhän vanha sanontakin menee: ”Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa”. Visuaalisuuden asema markkinoinnissa on elintärkeä, sillä näin asiakkaalle pystytään viestimään asioita sanomatta niitä ääneen tai kirjoittamatta niitä tekstiksi. Poimimalla juuri oikean värimaailman kotisivuillesi tai valitsemalla uniikin sommittelun käyntikorttiisi, teet unohtumattoman vaikutuksen potentiaalisiin asiakkaisiisi.
Visuaalinen ilme kertoo yrityksestä paljon ja parhaassa tapauksessa vaikuttaa positiivisesti asiakkaan ostopäätökseen. Erityisesti digitaalisessa ympäristössä toimiessa on tärkeää luoda brändille sopiva moderni ulkoasu, joka kiinnittää jokaisen huomion. Panostamalla esimerkiksi oman logon suunnittelutyöhön, voit luoda yrityksestäsi tunnistettavan brändin kansainvälisillä markkinoilla.
Digitaalinen markkinointi on nykypäivänä avainelementti menestyksekkääseen yritystoimintaan, mutta markkinoinnin monia muita muotoja ei tule kuitenkaan jättää huomiotta. Näkyvyyttä voidaan kerryttää muun muassa hyviksi todetuilla käyntikorteilla sekä laadukkailla tuotepakkauksilla, joista huokuu ammattitaitoinen yrittäminen. Kaikilla näillä kikoilla pystyt vaikuttamaan oman brändisi suunnitteluun ja toteutukseen.
Graafisen suunnittelun vaiheet
- 1Projektin läpikäyminen asiakkaan kanssaTämä on se hetki, kun pääset jakamaan villeimmät ideasi asiantuntevalle tiimillemme. Pohdimme yhdessä, millaisia tuloksia halutaan saada ja kuinka me voimme auttaa näiden vaatimusten kanssa.
- 2Suunnittelutyö ja vedoksen jättäminen asiakkaalleVarsinainen suunnittelutyö alkaa, ja toiveista muotoutuu konkreettinen suunnitelma visuaalisen ilmeen hyväksi. Me lähetämme sinulle vedoksen tekemistämme ratkaisuista, jolloin sinulla on vielä mahdollisuus korjata tai esittää lisätoiveita suunnitelmaa koskien.
- 3Mahdolliset muutoksetJoskus mieli saattaa muuttua, ja se on täysin okei! Tässä vaiheessa suunnittelutyötä voimme vielä tehdä muutoksia ja vaihtoehtoisia ratkaisuja lopputulokseen.
- 4Projekti on valmisOnnittelut! Nyt sinulla on upea uusi visuaalinen tuotos täysin oman brändisi käytettävissä.
Miksi Mainostalo AD?
- Omaamme vankkaa kokemusta eri toimialojen yrityksistä.
- Haluamme jakaa luovat ideamme sinun kanssasi.
- Tarjoamme rentoa ja rehtiä palvelua.
Herätimmekö kiinnostuksesi?
Kiinnostuitko palveluistamme ja haluaisit tietää lisää? Ota meihin yhteyttä tai jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä. Mikäli tiedät jo, mitä palveluita tiimiltämme tarvitset, voit jättää suoraan tarjouspyynnön!